Tema: Re: watt-metras
Autorius: bzik
Data: 2017-03-28 15:09:49
tie skaičiuoja per daug. Reikia normalaus, atpažįstančio tik aktyvinę galią:
namų elektros skaitliukas nematuoja reaktyvinės energijos (varų), o tik
aktyviąją (vatus)

"Nerijus"  wrote in message news:obdeog$725$1@trimpas.omnitel.net...

On 03/28/2017 01:28 PM, fenix@w wrote:
> zdaro,
>
> mama uzdave man klausima na zasypku: "ar reikėtų man (jai) keisti
> šaldytuvą?" - šaldytuvas puikiai veikia kokiu 1980-1985 gamybos. Kamera
> tik 2 snaigių ir nedidelė, norėtūsi didesnės - čia vienintele reali
> priežastis. dar lyg biškį garsokai dirba. aparatas geras, tik norėtūsi
> susirasti kokį pretekstą pirkti naują arba jo nepirkti.
>
> kaip pamatuoti, kiek vatų jis traukia iš rozetės? kur pirkti? pačiam
> prie ūkio irgi praverstu. reikia tokio, kuris per nustatyta laika
> suskaiciuotu kwh.

> [...]

Kad ir tuose paciuose senukuos yra pirkti toks prietaisas. Butent tam
ir skirtas. Pajieshkok, tikrai rasi. Energijos sanaudu matuoklis ar
kazkas tokio panasaus. Gali ivesti net elektros tarifa ir suskaiciuos
tau eurais kiek kainuoja shaldytuvas per para/savaite ir pan.

N. M.