Tema: Re: watt-metras
Autorius: kef
Data: 2017-04-04 09:49:39
Nuoroda tai be reikalo ikisai. Koki bybi autorius matuoja su replem, a?
Juolab reblem skirtom kokiems 500A. Setupas fotkeje idomus.
Gerai lentele. Toj pacioj lentelej fluko amperai ir kitu prietaisu watai bei
PF. Chuli nera to pigiako PF? Chuli nera visu rodomu sroviu? Zodziu
bullshit, nekalbant apie tai kad ko gero tikrino tik viena, gal brokuota
exemplioriu. Taip kad pievos.

Tu man pasakyk kaip tu naudotum ta savo tikslu matuokli uz 500 namuose ir
kodel negali to pacio padaryti su pigiu. Vat gal jamk savo namuose ir
pamatuok ir parodyk su skaiciais kaip blogai tureti toki kurio negaila
ismesti.

O del spec. mikres poreikio ir integralu sudetingumo - paistalai. Kad ir
specializuota ir brangi, mikres kaina visada priklauso nuo kiekio, o buiciai
kosmoso nereikia.

"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message