Tema: Re: watt-metras
Autorius: Levas
Data: 2017-04-01 21:12:51
nope :)

mikroshema universali. Todel ir mano idetam paveikslelyje,  virsutiniam
kampe, prie "I" stovi is eiles filtras, poto "digital integrator" kuri
galima uztrumpinti. Jei yra reikalas, naudojam integratoriu, o jei
nereikia nenaudojam. Bet vistiek toliau daromas viso reikalo integralas
nes kitaip nepavyks pagauti chaotiskus signalus ir harmonikas.

An on-chip, digital integrator enables direct interface-to current
sensors with di/dt output.
When the digital integrator is switched off, the ADE7758 can be
used directly with a conventional current sensor, such as a
current transformer (CT) or a low resistance current shunt.

Taip, mikroschema brangi. Todel tikrai nelabai tikiu, kad i ta kiniska
"daiGciuka" sukisa tiek matematikos.
Aisku, pamatuoti paprasta motoriuka is saldytuvo gali primesdami sroves
"laga" ir skaiciuodami supaprastintai. Bet koki kompo maitbloki be
teising PFC tikrai neteisingai rodys.

--
Bye, Levas

--