Tema: Re: watt-metras
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-31 10:57:15
On 2017-03-31 09:55, eMJei wrote:
> [...]
> (ten bene daugiausia rykliu po vandeniu) , jau groja. o visgi kalbam
> apie ta pati itin maza kieki :) . Nuosirdziai galiu pasakyti , kad
> kokybiskoje audio aparaturoje, visi tie lasai veikia, ir skirtumas tarp
> varinio tarpblokinio laido ir pilnai sidabrinio laido (situs paimu kaip
> pvz nes, esu turejes tokio tipo laidu ir juos lygines, nors patys pilnai
> sidabriniai gali tarpusavyje skirtis kaip diena ir naktis bet ne apie
> tai, o apie tai kad cia bent labai aiskus, negincijamas ir ne 2 ct
> saksiatoje dydzio fizikinis skirtumas tarp metalu), kalbant apie

Pakankamai didelis skirtumas atsiranda, kai zvaigzdziu metalu laidai
pagaminami su ypatingai cherovomis charakteristikomis... Ir tada groja
ne nykstami dyziai po kablelio, bet netiketos didziules parazitines
talpos ar nenumatytos varzos... Uzsikabink ant paprasto kokybisko
kabelio parazitinius kondikus, ir turesi ta zvaigzdziu metalo kabelio
skambesi...

Audrius K.

kad priimtum viena ar kita pasverta