Tema: Re: watt-metras
Autorius: eMJei
Data: 2017-03-31 09:55:41
centas saskaitoje negroja, o lasas pacio kraujo maudantis seiseliuose
(ten bene daugiausia rykliu po vandeniu) , jau groja. o visgi kalbam
apie ta pati itin maza kieki :) . Nuosirdziai galiu pasakyti , kad
kokybiskoje audio aparaturoje, visi tie lasai veikia, ir skirtumas tarp
varinio tarpblokinio laido ir pilnai sidabrinio laido (situs paimu kaip
pvz nes, esu turejes tokio tipo laidu ir juos lygines, nors patys pilnai
sidabriniai gali tarpusavyje skirtis kaip diena ir naktis bet ne apie
tai, o apie tai kad cia bent labai aiskus, negincijamas ir ne 2 ct
saksiatoje dydzio fizikinis skirtumas tarp metalu), kalbant apie
skambesi, PAKANKAMAI DIDELIS, kad priimtum viena ar kita pasverta
sprendima (tai visiskai nereiskia kad sidabras groja geriau, tai
priklauso nuo sistemos, jusu smegenims priimtinesnio skambesio braizo ir
kitu dalyku).