Tema: Re:watt-metras
Autorius: svyt
Data: 2017-03-30 07:05:47
Klases dzin, saldytuvas sunaudoja tiek energijos kiek tu ji
 darineji. Skirtumas del klasiu tai mizeris palyginus su tuom.
 ir matuot gali tik visiskai identiskomis salygomis ir ilgesni
 laika. Nes pajungsi matuokli kai vienas ka tik atbirbes kitas
 tuoj jungsis ir iskart bus didelis skirtumas kuris negreit
 issilygins. Skirtingas galines sieneles vedinimas vel bus
 skirtumas ir tt.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----