Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Tomas
Data: 2009-08-27 23:43:39
O tai kiek Dainiushai manai reik zhmogui tu shirdies vozhtuvu per metus....?
Ir kiek tokiu operaciju kliuna sakykim.... tukstanciui zhmoniu...?
Jau minejau pirm, mano diedukas 1945-2002 metu laikotarpyje ishvis nebuvo
pas gydytojus nuejes. Ish medikamentu pirkdavo tik pleistra, joda bei
kamparo spirita. Pabandytume va ishvest ish to ka cia dabar turim koki tai
vidurki, ir paaishketu, kad medicinos paslaugos nera tokios jau baisiai
brangios.