Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Tomas
Data: 2009-08-26 14:17:47
O mano nuomone, medicina bei farmacija yra tokios pachios veiklos sritys
kaip ir visos likusios. Tik sudetingesnes. Ish esmes nelabai skiriasi nuo
zhemdirbiu, kurie 1992-ais (ar kelintais ten) reikalavo prie seimo, kad
valstybe supirktu ju runkelius, supirktu del to, kad jie juos uzhaugino. Na
cia grubiai :)