Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Tomas
Data: 2009-08-26 13:44:38
Myzhalais ir kitom panashiom gerybem gydymas gali ir nepadet, per velu kada
taip, bet sako ju vartojimas labai padeda ishvengt tokio kalibro organizmo
sutrikimu. Padeda organizmui ishlikti sveikam. O tradicinis gydymas toli
grazhu ne panaceja, 100 procentiniu garantiju taip pat neduoda, neigiamos
itakos turi bet kuriu, kad ir paciu paprasciausiu vaistu vartojimas. Ir mane
pvz. biesina vaistiniu reklamines kampanijos. Jei kiek sugrizht prie temos,
vis gi medicina bei farmacija yra verslas, o ne pagalba artimui ar ten
shuniui.