Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-27 19:42:46

"Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message
news:h76cno$85a$1@trimpas.omnitel.net...
> Ash nesu ish esmes priesh bendra katila nusistates. Bet skirstyt savo
> rizika ir savo nuosavybe bevelyciau savo noru, o ne kieno nors verciamas.

Tai tu savo noru. O ka daryti su tuo broliu, kuris vietoj to, kad idetu i
bendra katila, deda i kartonke ? IMHO duot i snuki, atimt ir imest i bendra
katila. Vergs kad skriaudziu ? Px. Pasinaudos kazkada gyvenime jis ar jo
vaikai ir jis man uz tai rankas buciuos - px. Nepasinaudos ir iki mirties
laikys mane plesiku - irgi px.

Aisku, svarstytinas variantas su pasirinkimu. Bet pasirinkimas turetu buti
ne tai - dedu ar nededu i katila, o labiau i koki katila deti. Kaip su TP
privalomu draudimu  dabar - niekas gi nesako, kad meskit i bendra katila.
Katila pats pasirenki.