Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Mazgiukas
Data: 2009-08-26 09:01:38
Ričardas Čepas rašė:

> Būtų pas jį ūmus apendicitas, kokią trečią dieną būtų plyšęs, jei jis
> iškentėtų iki to laiko, ir šansai išgyventi minimalūs, nebent labai
> skubiai išmėsinėtų, tai dar gal netyčia pasisektų.

Stipriai ne tiesa. Šansai ne tokie ir maži išgyventi. Aišku tam
reikalingos ir tinkamos organizmo savybės ir ateityje tokie dalykai
palieka gan bjaurių liekamųjų reiškinių. Asmeniškai esu susidūręs su ne
vienu atveju kuriems apendicitas buvo išoperuotas praėjus ir savaitei ir
daugiau nuo ligos pradžios ir yra atvejų kur tik visai kitokių operacijų
metu buvo surasta, kad žmogus sirgęs apendicitu.
Klausimas tik kitas – iš kur jie žino, kad ten tikrai buvo apendicitas.
Greitoji pagalba tikrai ne rodiklis. Jei pasižiūrėtume statistiką kiek
atvejų atveža žymėdami ūmų apendicitą ir kiek jų pasitvirtina, tai
tikrai tai iš karto paaiškėtų, kad greitosios pasiūlymas važiuoti ar
nuvežimas iki ligoninės, dar visai nepatvirtina, kad tikrai diagnozė
apie kurią jie galvoja. Bet tai ne jų darbas tiksliai nustatyti diagnozę.