Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-08-26 03:30:43
Tai tie seni vaistai su pasibaigusiais patentais daugeliu atveju pigiai
ir kainuoja, t.y. yra pigesnių analogų.  Jei kokia Bezdonių kaimo
vaistinė neužsisakė, tai ką padarysi, prentenzijos vaistinei.  Tie, kur
turi originalų prekės ženklą, nenusipigina, nes jų prekės ženklas šio to
vertas.  Jie kartais geriau leidžia tų pačių vaistų analogus kitu prekės
ženklu.  Kartais dar būna, kad teoriškai veiklioji medžiaga ta pati,
vaistai reikalavimus kaip ir atitinka, bet ne visai tas pats gaunasi.

Tyrimų išlaidos visai nebūtinai atsiperka, gali nepavykti dar nepradėjus
bandyti, gali nepavykti po klinikinių bandymų, gali kažkas
nepageidautino paaiškėti jau paleidus vaistą ir tada ne tik minusas už
tyrimus, bet ir kompensacijas pacientams su daug daug nulių reikia
mokėti.  Ir suskaičiavus visos farmacijos bendrovės pelną, paprastai
nieko ten labai įspūdingo nerandama.

Nžn. kam bomžams aspirinas, man jo visai nereikia? ;-)  Jei jau tikrai
kažkam reikia, tai paprastai nori, kad ten garantuotai būtų aspirinas, o
ne kažkas nežinia kas, ką girtas operatorius pirmadienį į konvejerį
paleido, ir garantuotai grynas be priedų ir dar ir kiekis atitiktų
nurodytą.  Neatrodo, kad kažkaip per daug garantijų gaunasi prekei už 5 ct?