Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-08-26 23:03:40
Tai žinai, kai trūksta ir prasideda rimtos komplikacijos, daugeliui
mažiau užsispyrusių žolelių mylėtojų staiga pradeda patikti ir arklinės
antibiotikų dozės, ir nenatūralūs cheminiai preparatai narkozei sukelti,
t.t., gyventi juk norisi.  O būtų visai neužsispyrę, tai to nenatūralumo
reiktų kur kas mažiau ir pasekmių būtų mažiau.