Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Tomas
Data: 2009-08-27 14:34:16
Diedukas mano mire sulaukes 90-ies. Gyveno be vaistu ir be ligu. Dirbo pilnu
kruviu sveikatai kenksminga darba iki 75-iu. Sukisho kruva pinigo kaip i
shikna - tu bobuciu bei kitu "nemokamo" gydymo shalininku uzhgaidoms
tenkinti. O kol ash sulauksiu tokio amzhiaus, tikiuosi psd naturaliai
ishnyks, ir tiesiog nebeliks apie ka pareikshti nuomones.