Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-27 17:42:53

"Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message
news:h765em$us3$1@trimpas.omnitel.net...
> Tau tai nepritiktu. Esi stropus bendro katilo dalyvis, ir jei
> nepasinaudosi chaliava, atrodysi labai prieshtaringa bei nenuosekli butybe
> po mirties.

Pats sau priestarauji. Jeigu ash  esu bendro katilo dalyvis, tai mano
pasinaudojimas juo chaliava nebus. O vat kai koks nors gudruolis visa
gyvenima aiskines, kaip jam nieko nereikia ir kaip jis moka oriai mirti
ateis prie to katilo (o ateis - bent jau ash tai tikrai ateiciau ir nemanau,
kad esu kazkuo isskirtinis), va tada tai bus chaliava.