Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-27 20:34:09

> Jis visvien privalomas ishlieka tokiu atveju.

Nu taip. Ir manau, kad teisinga. Nes kol individas gyvena buryje su kitais -
giminemis, draugais, tautieciais, etc. jis turi suprasti, kad jo sveikata ir
gyvybe yra ne vien tik jo reikalas. Turi suprast, kad jam susirgus, net jei
jis uzsidarys i rusi ir ten ramiai uzsibaigs, tai bus didele problema ne jam
vienam. Nesupranta - priverst. Jei bandoje yra nususi avis, kuri nenori
gydytis, jai du variantai - paklusti daugumos nuomonei arba isheiti gyventi
i mishka vienai.

> Ir dar momentas: kodel uzh viena pilieti 100x daugiau oficialiai
> uzhdirbantis kitas pilietis turi moket 100x daugiau...? Kazhin ar jis 100
> kart labiau sirgs. IMHO fiksuotu mokesciu sistema su min ir max ribomis
> butu labiau nesipykstanti su logika.

Draudimo lubos ? Be abejo diskutuotinas klausimas. Vel ziurint pagal ta pati
TPVCAD - nustatytas minimumas, kuriam privalai draustis. Nors shitoje
srityje man visdelto patinka valstybiu sprendimai, kuriose nera jokiu
apribojimu draudimo sumai ir jokios pasirinkimo laisves.