Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Tomas
Data: 2009-08-26 14:42:03
Nesakau kad man tas pats. Bet ish esmes jie siulo man paslauga. Ok, jei man
ji reikalinga - ash perku ja, nereikalinga - neperku. Ar ish santaupu, ar
lobi radau, ar su draudimo pagalba - neesme. Bet tas variantas, kai man
paslauga nereikalinga ir ash jos neperku - matote netinka. Reikia pasitelkt
galingus dedes ir mane priverst moket uzh uzh ta paslauga vistiek.