Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-27 17:24:37

"Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message
news:h764d8$tab$1@trimpas.omnitel.net...
> Ar ash sakiau, kad jis niekur nesikreipe...? I medikus jis kreipesi,
> tyrimus pasidare, uzh juos susimokejo. Sakiau tik kad nesikreipe i
> visokias ten ligoniu kasas, kad pagydytu nachaliavu. Savo vezhio jis
> tikejosi - jo abu tevai buvo nuo to paties numire. Tiesiog zhmogus
> ishsiaishkino situacija, sunyko ir numire. Namuose.

Maladiec. Spaudziu desine. Mano abu seneliai mire nuo tuberkuliozes. Dabar
irgi zinosiu ka reikia daryti kai susirgsiu. Tikrai sektinas pavyzdys.
Uzdust apsimyzus rekiant ish skausmo (nes jeigu tiketis ir dometis - zinosi,
kad be paliatyvines medicinos pagalbos tokia mirtis plauciu vezio atveju
labiausiai tiketina),  stebint tai artimiesiems - mano gyvenimo tikslas.