Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-08-27 16:14:42
nzn..... tikrai susibaigusiu sanariu kremzliu ir placebo yra kazhkas bendro?

Vienu zhodzniu, tavo pozicija ash suprantu - esu sveikas ir man pohui. Bet,
busena sveikas - ne visam laikui ir ne visiems. Kita vertus, tikrai noretum,
kad po avarijos pagulejus komoj dvi paras tau ishjungtu gyvybes palaikymo
aparatura vien del to, jog baigesi tavo savanorishko sveikatos draudimo
pinigai?

--
Dainius