Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Tomas
Data: 2009-08-27 11:16:26
Negaliu sutikt su shiuo tamstos teiginiu. Paimkim pora zhmoniu kategoriju.
Viena - tai tos etatines bobutes, kurias matai kaskart nuejes i poliklinika,
kurios duzgia prie duru, dosniai pasakojasi savo ligas, grumiasi del eiles,
o kai vienas gydytojas pravaro (nes jokios ligos nera), eina prie sekanciu
duru koridoriuj. Tai toks ju gyvenimo stilius. Kita zhmoniu kategorija -
irgi garbaus amzhiaus zhmones. Bet jie elgiasi visai kitaip: Niekuo
nesiskundzia, jokiu vaistu saujomis negeria, dhiaugiasi gyvenimu, o pas
gydytoja paskutinikart buvo per II pasaulini kara. Taigi, didelei daliai
tikslines auditorijos vaistu ish tikruju nereikia, juos SKATINA prisigalvot
ligu, ir SKATINA pirkti tuos vaistus. O vaistai mano manymu ishvis
nereklamuotina preke yra, juos turetu skirti gydytojas, o ne durnadezhe, ir
mane biesina butent tai.