Tema: Re: Naujas darbas, ka daryti
Autorius: Citrinas
Data: 2012-01-12 21:38:48
Turbut neskaitai postu i kuriuos atrasineji :)

"Bone Daddy"  wrote in message news:jenb03$18m$1@trimpas.omnitel.net...

o tau labai akis graužia, kad kažkokie "prasčiokai" uždirba kelis kart daugiau už tave?
čia pagal liberastų ir Lietuvos vadybinykų teorijas
Ko vertas - tiek ir uždirbi.
  Ir gaunasi, kad tu nifigą nevertas.  Pyzdec, kaip abidna?

"Citrinas" <example@example.com> wrote in message news:jen4pl$p42$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
>
> adminas/programeris. ne uz minimuma.
> patenkinau smalsuma?
>
> "simutis"  wrote in message news:jejcl8$vmk$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O jei ne paslaptis, ka pats dirbi?
>

> "Audrys"  wrote in message news:jej7q0$q40$1@trimpas.omnitel.net...
>
> tai atnesk super best practices is uk.
> ar visa tavo praktika ten darbas vistu fabrike?
>
> "-[antanas]-@UK"  wrote in message news:jei55p$u0m$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Bent jau rusų tai tikrai mažiau, o visa ta marmalynė, kurioje Lietuva dar
> ilgus dešimtmečius maudysis iš rusyno atnešta.

>>> saskaita. Nepuoliau as iskarto grasinti teismais ir mokesciu inspekcijom,