Tema: Re: Naujas darbas, ka daryti
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2012-01-11 19:07:00
Iš kur tu žinai, kas kam _geriau_? Aš dirbau laikraščio maketuotoju. Dabar
nors nugara nepaskausta, kaip prie kompo sėdint ir fizinis darbas vyrui nėra
blogai. Nors kaulus prajudinu. Galvoji aš nemoku programuoti? Tik kad seniai
tai buvo. Ir mano žmona matematikė programuotoja.

"Audrys" <oginiekienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message
> [...]
>

> "Audrys"  wrote in message news:jejcpo$vtl$1@trimpas.omnitel.net...
>
> adminas/programeris. ne uz minimuma.
> patenkinau smalsuma?
>
> "simutis"  wrote in message news:jejcl8$vmk$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O jei ne paslaptis, ka pats dirbi?
>

> "Audrys"  wrote in message news:jej7q0$q40$1@trimpas.omnitel.net...
>
> tai atnesk super best practices is uk.
> ar visa tavo praktika ten darbas vistu fabrike?
>
> "-[antanas]-@UK"  wrote in message
>
> Bent jau rusų tai tikrai mažiau, o visa ta marmalynė, kurioje Lietuva dar
> ilgus dešimtmečius maudysis iš rusyno atnešta.

>>> saskaita. Nepuoliau as iskarto grasinti teismais ir mokesciu
>>> inspekcijom,