Tema: Re: Naujas darbas, ka daryti
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-31 08:10:22
Iseinant is darbo prasyme nurodyk priezsti del kurios iseini. Nedidlelis,
bet pliusas jei reikes bylinetis. Jei nemokes geruoju -aisku į teisma. Kas
gerai - nera zyminio ir alga kapsi iki atsiskaitymo (su tam tikromis
ribomis). Kas blogai - jei firmai kajuk ir neturi ko moketi...

"Darbuotojas"  wrote in message news:j8l5qd$7hf$1@trimpas.omnitel.net...

Ir dabar sakykim kaip pvz. jei parasau prasyma atleisti is darbo ir
paskutine darbo diena man nieko i kortele nepraveda ir nesumoka, tai reiskia
toliau po tos datos as toje firmoje nebedirbu ir kadangi nebesu ju
darbuotojas tai gali nieko man ir nebemoket... itariu tada tik bilinetis
tektu...