Tema: Re: Naujas darbas, ka daryti
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-31 17:02:43
Blet, blet.. Nu kada teises pagrindai vidurineje atsiras... Imi paprasta
popieriaus lapa - rasai laisva forma ir issiunti registruotu laisku, jei
nenori priimti po parasu. Viskas. Kokios nx formos, slaptazodziai,
laukeliai? Kur jau keliauja po to kai tu iteikiai - nu ko tu sergi
svetimomis ligomis?

"Darbuotojas"  wrote in message news:j8lsgf$pqh$1@trimpas.omnitel.net...

Isejimo is darbo pareiskime nieko darasyti ranka negali, nes jis nustatytos
formos yra word doc. kabo firmos vidaus tinkle, ji gali uzpildyti tik
tinkle, tik registruoti vartotojai su savo psw... ir tada kai visi liedziami
langai uzpildyti teisingai,tik tada leidzia padaryti print....

Ten gali irasyti tik varda pavarde ir isejimo data.
Tekstas uzrakintas ir nekeiciamas, ten parasyti 2 sakinai, 1. Prasau
atleisti mane is darbo savo noru pagal darbo kodekso ten Nr.xxx straipsni.
2. Sutinku padengti visas imones patirtas islaidas del mano mokymu ar
kitokiu islaidu mano asmeniui.

Ranka parasyto pareiskimo neregistruoja nei tiesioginis padalinio
virsininkas nei firmos sekretore.
Visi ne tos formos doc keliauja i siuksliu deze tavo akyse....nes jie ne
nustatytos formos...
Visi bandymai bet kokiais budais perduoti ranka rasyta pareiskima yra
atmetami, nes jie neatitinka nustatytos formos.