Tema: Re: Naujas darbas, ka daryti
Autorius: man
Data: 2011-10-29 20:12:54
istorija buvo dar prie ruso ...
Statybine kontora buvo skolinga prarabui atlyginima uz kazkoki tai ten laika
ir niekaip nenorejo moket , o mego , kad darbai butu daromi .Karta kontoros
buhalteris duoda prarabui grynus pinigus nuvezti i ismoketi darbininkams
komandiruotpinigius objekte kitame rajone  .Prarabas ima grynus , eina i
parduotuve , perka sau televizoriu ir nesa namo . Suma gaunasi panasi kaip
neismoketas atlyginimas . Suzinojes buhalteris putojasi , saukia , rekia ir
..t.t . Viskas baigiasi tuo , kad ir valdzia  pradeda gerbti praraba ir
fokusai su neismoketais atlyginimais baigiasi .