Tema: Re: Naujas darbas, ka daryti
Autorius: Irgi Durnas
Data: 2011-12-15 13:07:23
turbūt aš irgi ta pačia liga persirgęs kaip alru ir vienodai nesuprantu šito momento.

Pasitikslinu. Atsisėdu prie žvakės, parašau gromatą su prašymu atleisti. Registruotu paštu siunčiu darbdaviui. Darbdavys pasirašo kad gavo laišką. Gromata šiukšliadėžėj.

Prieina reikalas aiškintis kas ir kaip. Aš sakau siunčiau registruotą laišką, jame buvo prašymas, darbdavys trauko pečiais, sako nu jo, laišką gavom, ten buvo juodi milteliai.

wtf? teisės pagrindams vidurinėj aš jau per didelis, sveikas protas situacijos pozityviai nepiešia. Ar faktas, kad aš siunčiau registruotą laišką, įrodo man tolesnius teiginius ką jame siunčiau? :)

Su notaro patvirtintu dokumentu ir pristatymo tvarkom viskas aišku, čia protas remia. neremia tik žemiau išdėstytos mintys, jei kas trumpai paaiškintų, ko nesuprantu- būtų labai sveika bendram išsilavinimui.

ačiū iš anksčiausiai.