Tema: Re: Naujas darbas, ka daryti
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-10-31 21:47:29
    Nu as apie tai kad jei 10k pajamu daroma i menesi imonei tai pelno speju labai nedaug, na o jei 10k pelno... irgi cia ziurint kaip skaiciuojant, ar tik paimt pridetine verte kazka parduodant/atliekant paslaugas ar dar ivairias imones islaidas atmetus, tai gali buti ne itin daug...

    Ta prasme jei cia ne grynas pelnas tai eina suprast ko valdzia raunasi... bet aisku elgiasi tai jie chamiskai, kiek suprantu vadybininku dirbi, tai gal prisisnekino del tavo turimu klientu tave... kaip dabar labai populiaru jamt vadybininka kad gaut jo klijentus.... o po to gal pamate kad daug cia kazko labai nera ir.... va matai kas darosi, bet kuriuo atveju firma speju ner labai rimta...

    O del to, kad nemoka jei viskas baltai tai elkis taip kaip numato istatymai (-> omnitel.law ), nes speju kuo toliau tuo bus blogiau, tau jau duoda suprast kad jiem reikalingas kaip suniui 5 koja...

Uzuojauta.

JDM.