Tema: Re: Naujas darbas, ka daryti
Autorius: aviliux
Data: 2011-10-30 23:19:57
nu pvz, gal buhas dave komandiruotpinigius be paraso, pamirses situacija su
skolele ar visai jos nezinodamas. Kaip iprasta, idave babkes ir lapa su
pavardem kad ten pasirasytu tie. Tai formaliai babkes dar pas buha,
realiai - ju ir ner :)
esu karta prasukes toki finta. Ir neprisipisi.
Kai prarabas namie uzsikeles kojas pries nauja TV, isijunges pirma sajungini
laidiniu telefu pasuko buhui ir populiariai paaiskino padeti, buhas ant
emociju nubego pas dira ir eme bliaut. Diras suprato, kad prarabas juos
padare ir pastate i vieta. Ir kad prarabas visgi teisus yr. Todel suformino
viska taip, kaip senai turejo padaryt. Vsio, delo zakrito, balsoj respekt i
uvazucha. Po domam.