Tema: Re: Naujas darbas, ka daryti
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-10-30 04:34:53
muštynės vykdavo dėl Šilelių, nespalvotų ir vėliau spalvotų.
Taipogi dėl "VEF-ų", kadangi turėt VEF-12 buvo prestižo reikalas - integruot į "sekciją", pereit per Laisvę su Vefu rankose arba didingai pasistatyt šalia "odejalo" Palangos pliaže.
  Spalvotų televizorių kada būdavo, kada nebūdavo. Bent aš nusipirkau Tauras-722 atstovėjęs grumtynes ir eilę Tauro parduotuvėj