Tema: Re: Naujas darbas, ka daryti
Autorius: Sail
Data: 2011-10-31 12:22:42
Tai surasai pareiskima taip, kaip nori, ir siunti registruotu laisku. Ir
parasai, kad jei darbdavys nevykdys savo isipareigojimu, tai issieskosi sau
priklausancias ismokas teismo tvarka.

Duok surasyti dokumenta teisininkui, jie ten priprate savo kalba - remiantis
toiu tokiu straipsniu, prasau per xxx laika padaryt yyy, jei ne, tai
remiantis zzz tvarka kreipsimes i teisma blah blah blah.

Jei bent lasas smegenu pas darbdavi yra, jis atsiskaitys ir busi laisvas.
Jei smegenu ner, tai per teisma itariu dar daugiau issieskosi. Bet - pasiimk
normalu teisininka, nes pas jus bezpredielas absoliutus, o pats dar klausi,
ka daryt.