Tema: Re: Naujas darbas, ka daryti
Autorius: Darbuotojas
Data: 2011-10-31 05:48:29
Firma registruota Vilniuje o as dirbu kitame mieste, tipo filialas. Jokiu
firmos atstovu nemaciau ir net nezinau kur yra ju ofisas. Priiman i darba
visus doc pasirasyti atsiunte pastu. Jokiu komandiruociu niekur niekada
nepasirasinejau, nes vazinejimas net nesiskaito kaip komandiruote, bent jau
man niekas nesake ir nieko tokio niekur neformina. Darbus priduodu uzsakovo
pasirasyta saskaita ir issiunciu i firma skenuota kopija elektroniniu budu.
Bet kiek zinau dirikas stabiliai vazineja po uzsienius, todel gal ir nera
pinigu algoms...
Ir dabar sakykim kaip pvz. jei parasau prasyma atleisti is darbo ir
paskutine darbo diena man nieko i kortele nepraveda ir nesumoka, tai reiskia
toliau po tos datos as toje firmoje nebedirbu ir kadangi nebesu ju
darbuotojas tai gali nieko man ir nebemoket... itariu tada tik bilinetis
tektu...