Tema: Re: Naujas darbas, ka daryti
Autorius: Ablasiejus
Data: 2011-10-31 16:00:52
durnium apsimeti ar ka?
Atsiunte tuscia registruota laiska?
Nu imonei tikrai ne vienas laiskas ateina registruotas, tai priims po
defaultu. PAsirase kad prieme, viskas.
Jei nepriema. Yra faksas dar.
Jei ir cia neveikia. nu tai darbo inspekcija.
Bet nemanu kad cia jos reikia. Nes is situacijos aprasytos, "darbuotojas"
visiskai nesigaudo situacijoje, todel ji ir rurina pagal savo dainele.