Tema: Re: Sildymas su individialia apskaita - Senai komunalkei su 60 butu
Autorius: Laimis
Data: 2014-02-28 09:48:06
Vidas Makauskas rašė:

> Jus priestaraujate, kad nereikia kreipti demesio i rasos taska
> polistirole? Dregme praleidzia? O tai kaip tada vata? Plaukioja vandenyje?

Aš prieštarauju tam, kai teigiamas bullshit'as apie polistirolo drėgmės
pralaidumą. Dar vienas bullshit'as, tai įsivaizduoti, kad rasos taškas
kažkur polistirole ir bus. Šiaip jau statybininkui derėtų žinoti, kad
rasos taškas susidaro ten, kur vandens garų slėgis viršija sočiųjų garų
slėgį. Ir taip kaip sykis būna skirtingų vandens garų varžų sandūros.
Paprastas klausimas: 20 cm betono siena, kur joje bus rasos taškas? Sėsk
du, jo sienoje nebus.