Tema: Re: Sildymas su individialia apskaita - Senai komunalkei su 60 butu
Autorius: Laimis
Data: 2014-02-22 19:28:26
Aurimas B rašė:
> Na bet sumokėt teisnga būtų už tai ką gauni, jei kraštiniai butai gauna
> daugiau energijos dėl didesnių nuostolių, tai daugiau ir moka. Nori
> visda galima parduot ar išsikeist būtą į butą viduje, atsiras žmonių
> kuries reikia daugiau vietos (kraštiniai gi didesni dažnaiusiai) ir
> mokės truputį augiau už sildymą..

Valstietiškai bukas mąstymas (už mano tvoros/sienos nors ir tvanas).
Vidiniai gauna šilumos izoliaciją (ahoi, išorinis sienos paviršius ne
-18°C, o +18°C) ir šilumą iš kaimynų, už ką ir jie turi susimokėti.
Simple as that.
O kita vertus, kraštinis, reikia suprasti, gauna savo galvos skausmui
fasadines/išorines sienas, stogą?
Ne, nes tai neatsiejama namo dalis ir  priklauso visiems namo
bendrasavininkams. Tai vat visiems ir šilumos nuostoliai per tas namo
dalis proporcingai turimam plotui priklauso.
Nedalomos sovietinės dėžutės izoliuotais ir nepriklausomais buteliais su
atskirais šilumos skaitikliais. Neapšiltinus atitvarų ir perdangų,
išorinių sienų — NIEKAIP.