Tema: Re: Sildymas su individialia apskaita - Senai komunalkei su 60 butu
Autorius: Vaidas
Data: 2014-02-21 17:29:34
Visada argumentai dėl individualios apskaitos atsiremia į "gi pirko tai
pigesnį butą, tai tegu dabar moka daugiau".

Ar gali teigti, kad prekė bus pigesne už tokį pat analogą tik dėl to,
kad kažkas SLAPTA ruošiasi ją apmokęstinti. O vat jei jau ne slapta
ruošiasi - gali būti pigesne.
Arba akcijų rinkoje - jei tik išlenda kokia neigiama žinia apie įmonę -
jos akcijų kainos smunka. Bet kol žinantys tyli užsiraukę - kaina
laikosi ar net auga.
Taip ir su butu - jei būtų žinia, kad ruošiama individualiai apskaitai -
kraštinis butas pigtų (priimant, kad visi supranta kuo gresia
individuali apskaita). Vat tada jau ir galima būtų sakyti, kad "gi pirko
tai pigesnį butą, tegu dabar moka daugiau".

Vaidas