Tema: Re: Sildymas su individialia apskaita - Senai komunalkei su 60 butu
Autorius: Darius Styra
Data: 2014-02-21 10:03:28
variatas vertas demesio, manau kad reiktu prisukima sureguliuot iki 16.
Bet velei cia pagal namu isplanavima - tie prisuke nelabai itakos kitu, taip
kad nebaisus prisukimas.

"booraz"  parašė naujienų news:le5gpf$1el$1@trimpas.omnitel.net...

Daroma taip, kad prisukti nebutu imanoma maziau negu 18 laipsniu. Kad
nebutu tokiu atveju, kad visiskai nesisildo.

--
booraz