Tema: Re: Sildymas su individialia apskaita - Senai komunalkei su 60 butu
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-02-26 07:42:52
Polistirola prie vidines sienos reikia butinai klijuoti visu pavirsiumi.
klijavimas yra labai paprastas. Ant polistirolo reikia deti ne gipsa, o
uztepti, kad ir tu paziu kliju labai plonu sluoksniu, ir "paskandinti"
tinkliuka. Trinti, kad nuimti kliju pertekliu. Vientisas polistirolas
dregmes nepraleidia ir todel kur ten bus rasos taskas visiskai vienodai.
Pridursiu, kad polistirolo storis neturetu buti didesnis kaip 5cm.
Geriau naudoti neopora. Kuo aukstyesnes stiprio markes tuom siltesnis.

Pries tai akcentavau, kad apsiltinus siena, saltis skverbsis per lubas.
Ten ir dauginsis pelesis, jeigu nevedinsi. Pas mus taip ir buvo. Kai tik
pastebejom pelesi tai emem ryte ir vakare visa buta vedinti skersveju.
Uztenka minutes, kad dregme ispustu. Pelesio plitimas sustojo.