Tema: Re: Sildymas su individialia apskaita - Senai komunalkei su 60 butu
Autorius: Vaidas
Data: 2014-02-23 12:47:49
O tai kodėl tada atseit kampiniai butai pigesni, jei čia toks komfortas?
Sakyčiau kaip tik būtų mitas, kad kraštiniai brangesni. Nors dėl langų,
tai spėju retam name kraštiniam bute jų daugiau. O ir šiaip - jei į tai
gilinsiesi, tai bėgti iš kolūkio tau reikia ir tiek, nes pasimesi su
mokesčių apskaičiavimais.

Galiu Laimio mintį kitaip pasakyti - "mieli vidinių butų kaimynai, esu
kraštinio buto kaimynas ir prašau susitvarkyti pagaliau mūsų visų bendrą
turtą jį apšiltinant, nes dabar per jį išeina daug šilumos, už kurią
turiu mokėti. Jei nenorite susitvarkyti arba ekonomiškai neapsimoka -
prašau kompensuoti dalį nuostolių, patirtų dėl jūsų nenoro". Tik
nepasakok, kad tai kraštinio buto bėdos - jau žmonėm dašunta, jog stogas
nėra viršutinių butų bėdos, tad gal dašus ir dėl sienų.

Vaidas