Tema: Re: Sildymas su individialia apskaita - Senai komunalkei su 60 butu
Autorius: dpi
Data: 2014-02-23 18:21:33
Arba as megstu ir laikau 22C, o kaimynas uz sienos laiko +19C. Tai tada jis
turi man primoket. :)
Dar yra pietine - siaurine puses. Kas duoda dar didesni skirtuma nei
krastinis vidurinis. Ofise geras pavyzdys, pietineje puseje sauleta ziemos
diena darbuotojai kepa, o siaurinej sala. Atidarius duris i koridoriu, net
koridorium einant jauciasi temp svyravimas.
Tai daugiabutyje pietiniai butai irgi turetu gauti blogesni koeficienta ir
padengt siauriesiems? O vasara gal siauriniai uz kondicionavima sumestu?

P.S. pas mane individualus skaitikliai, be koeficientu, nauja statyba.
Ziema, sauleta diena, uzsukus radiatorius 23-25C.