Tema: Re: Sildymas su individialia apskaita - Senai komunalkei su 60 butu
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-02-26 07:55:12
Blogai tamsta skaiciuoji. Vilniuje pries 2 metus senesnems kaip 40 metu
siluminems trasoms pakeisti reikejo 250,000,000. Po renovacijos trasu
vamzdziai butu 2 kartus siauresnis ir tiek pat pigesni. Siluminiu trasu
pakeitimas yra iskaiciuotas i silumos kaina. Tai reiskia, kad kainu
santykis gali islikti panasus, bet silumos kaina bus zenkliai didesne.
Tu nesiltinsi namo ir nedesi individualios apskaitos tai ir kiti taip
pat elgiasi. Visi mokate 2 kartus brangiau. Durniu ir baznycioje musa...

Valstybe labai sutaupytu su kompensacijomis, jeigu NEMOKAMAI sudetu i
kiekviena buta individualu reguliavima ir apskaita. Dabar
kompensuojamame bute sildymo prisuka uz 560 litu, o tokiame paciame bute
su mazais vaikais uz 380 litu. Kiekviena menesi butu konkretus
kompensaciju lubu skaicius. Siuo atveju 380 litu. 180 litu pensininkas
turetu susimoketi papildomai.