Tema: Re: Sildymas su individialia apskaita - Senai komunalkei su 60 butu
Autorius: Darius Styra
Data: 2014-02-21 10:02:05
Del sito - perkant komunalke krastiniai ir pirmo bei paskutinio auskto butai
kaip tik del to yra pigesni - normalu kad jie mokes daugiau.

Mano atveju situacija kitokia ir labai palanki - yra viena "laiptine" per
visus aukstus, kiekvienas butas su kitu jungiasi per viena siena ir ji yra
virtuves.  Del pirmo auksto - manau bus problema, bet ten velgi - p[igiausi
butai - kompensavosi pirkdami, del pasukitio - vel palanki situacija, nes
virs jo yra papildomas "tecninis" aukstas.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:le51pr$n2l$1@trimpas.omnitel.net...

kaip tau toks scenarijus - vidurinės laiptinės nepirmo ir nepaskutinio
aukšto butai užsukę išvis nieko nemoka, kraštiniai su lauko sienom moka
bile kiek. Ir čia tipo pastariesiems bus lafa?