Tema: Re: Sildymas su individialia apskaita - Senai komunalkei su 60 butu
Autorius: Cliff
Data: 2014-02-21 16:50:11
sutinku, bet ner ka ten uzdenginet, rarijatorius vos siltas, ty namas
pakankamai siltas, puse pietu . bet sakykim 10% pencininku nepasikeite
langu, nes jiem kaip ir kompensacija ir px siuo atveju.

"Darius Styra"  parašė naujienų news:le7hj3$4no$1@trimpas.omnitel.net...

Tokiu atveju kai silumos yra per daug - geriau uzdengt radiatoriu, o ne
silima ir  $  isleisti per langa.

"Cliff"  parašė naujienų news:le7at8$u5p$1@trimpas.omnitel.net...

pilnai sutinku, dabar pas mane tarkim radijatoriai sudeti kaip priklauso,
bet vaikstau su maike, ir nakciai atsidarau langa..., bet kitam bute tas
pats
22 ir kainymas su megstiniu ir jam salata, nes turbut priprates prie 25
pirty gyvent. tai galeciau porisukti radijatoriu prisukciau , o ne nakti per
langa leisciau., buvo padaryta kazkada , kad nakciai sumazindavo sildyma,
bet gerieji reguliuotojai is silumos tinklu vis padidina.

"Darius Styra"  parašė naujienų news:le75rb$q39$1@trimpas.omnitel.net...

Pritariu, nes buten taip ir yra - lygiai toks namas su individualiu
reguliavimu moka 2x maziau.

Tos senos komunalkes nera l.blogos, daugiau bedu ne del sienu saltumo, bet
del kiaurumo, del nesubalansuotos sistemos (vienas sala, kitas kaista). Del
langu - cia vel tas pats - pvz kazkas isideda 3stiklus, o kazkas lieka su
senais kiaurais, tai atatinkamai su indivirualiu reguliavimu ir apskaita
susitvarkytu 3stiklis moketu maziau, o kiaurastiklis daugiau, taip pat
kiaurastiklis butu suinteresuotas moket maziau ir keisti I gera langa, ar
uzkimsti skyle savo sienoje.

Nemanau kad sprendimas yra namo apklijavimas putplasciu.

latvijoje liepojoj matyta renovacija yra individualios apskaitos ir
invividualaus reguliavimo idiegimas bei apsiltinimas.

"Vidas Makauskas"  parašė naujienų news:le72v0$n9q$1@trimpas.omnitel.net...

Zmones skirtingi. Neziurint i tai, pastacius reguliatorius, NEAPSILTINTO
namo suvartojama siluma krenta kokius 2 kartus. Todel kyla klausimas
kokia yra nauda siltinti pati nama? Lenkijoje, vietoj paramos
reanovacijai, valstybe apsiltino galines sienas su salyga, kad kitus
darbus atliks patys gyventojai. Siltinti fasada su langais, jeigu langai
nekeiciami i 3 stiklu ir nededami i apsiltinimo sluoksni yra absurdas.
Svelniai kalbant. Ypac gerai skamba is tribunu, kad tokius namus reikia
griauti...

Atkreipiau demesi i viena mokykla. Apsiltino, o langus sudejo 2 stiklu.
Debilai. Pradedant visokiais kubiliais ir baigiant tokia kaip as, nes
nesipiktinu valdzios nesamonemis, nes nieko gero nesitikiu.