Tema: Re: rekuperatorius
Autorius: giedrius
Data: 2013-12-10 19:19:52
gal servisas buvo ir ka nors nustate, o tai panasiai eco200 elgiasi

"kashkas"  wrote in message news:l79l8o$juh$1@trimpas.omnitel.net...

-2 lauke, 21 kambary, jei teisingai atsimenu 7! i vidu.
dar bandem "kazka ziuret"... silumokaitis uzsales, kondensato per 2
paras 100gr stakanas (drenazu), bega per kampus, grindys slapios...
kostmosas vienzo. kiek zinau kt sav atvaziuos servisas...