Tema: Re: rekuperatorius
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2013-11-19 11:59:12
Nu cia labiau komforto klausimas yra.
Ar pasiryzes isleisti (rekupo kaina) suma del sviezio oro namie ar ne?
Nes naturalios ventiliacijos ziema tikrai stengsiesi naudot kiek imanoma
maziau.
~10K bet kokiu atveju greit neatsipirks, o greiciausiai ir visai
neatsipirks.
Is tikro tai greit atsipirktu jei butu ventiliacija kaip priklauso, t.y.
bent kas 3h kad pasikeistu visas oras. Bet pas mus mazai kas taip
vedinasi :)