Tema: Re: rekuperatorius
Autorius: Statybininks
Data: 2013-11-19 13:10:45
turiu rekupa, naudojuosi, patenkintas BET
tiems, kurie klausia ar verta, neturiu vienreiksmio ats, nes tai yra
konforto dalykas, uz kuri reikia sumoketi; ekonomija gali izvelgt nebent
suinteresuotas asmuo arba absoliutus priplaukes teoretikas (tokiu atveju vis
tiek skaiciavimus reikia patempti i reikiama puse)

statant kita nama, labai rimtai galvociau is naujo, ar jis reikalingas