Tema: Re: rekuperatorius
Autorius: Dizzy
Data: 2013-11-28 23:02:57
manau, montuojant pas tave padarė tam tikrų klaidų.
Renovent kiek bebūtų lauke, paduoda ~20-21, kai namie 22C, net prieš kelias
dienas, kai ryte rodė -7C. Kadangi jis be teno, tai mažina apsukas ir daro
disbalansą tarp paduodamo ir išmetamo oro kiekio, drenažas bėga upeliu.
Tačiau to pasekoje šaltas oras pradeda eiti pro visu plyšius nes rekupas
sumažina slėgį patalpos viduje. Bet vis tiek, namo šildymo sistema
efektyvesnis dalykas, nei rekupo tenas.

"Arvydas"  wrote in message news:l74kkm$9t7$1@trimpas.omnitel.net...

ai ir dar, viduje rekupo irgi dx kondensato, ir jis nei velnio nenubėga į
drenažą, o pradeda bėgti pro dangčio kraštus apačioje...

"Arvydas"  parašė naujienų news:l74k86$9gg$1@trimpas.omnitel.net...

gali pasidalinti, kaip šiuo metu pas tave dirba alasca?
Pas mane prieš savaitę sumontavo, tai pvz kai lauke buvo 0, viduje 20,
tiekiamas oras buvo 10 laipsnių.
Dabar lauke 9, viduj 20, tiekiamas 15.
Kažkaip mažokas atrodo efektyvumas, tik apie 50%, ir kondensuojasi vamzdis
oro padavimo, kuris išeina iš rekuperatoriaus iki garso slopintuvo, ir dar
geras galas už slopintuvo...
Tai laukiu ką servisas atsakys.
Drėgmės name tai dar nemažai, išjungus rekuperatorių 80 būna, įjungus ~65,
tai gal dėl to taip kondensuojasi.

"Leon'"  parašė naujienų news:l6f5g6$4r3$1@trimpas.omnitel.net...

naudoju dare tik keleta menesiu (nors ir ne renovent'a, alasc'a), bet kas
liecia komforta, pritariu 100%. Ir kvapai mygom dingsta, ir oras sviezias ir
nereikia salto oro leisti :). Pas kaimyna matau, pastoviai langai pradaryti,
tai gal tos ekonomijos su rekupu ir ner per daugiausiai (elektra, filtrai
tec.), bet manau, kad filtrai tikrai atsiperka :)