Tema: Re: rekuperatorius
Autorius: Dizzy
Data: 2013-11-19 20:20:54
gal pradžiai pabandyk (išsinuomok) drėgmės surinkėja ir pažiūrėk kas gausis?

"Mindaugas"  wrote in message news:l6fu01$17o$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane situacija sekanti, butas >100 kv, temperatūra laikoma 21 laipsnis,
bet bute baisinga drėgmė, net žiemą kai labai šaltą ir radiatoriai smarkiai
šildo, nenukrenta žemiau 70 laipsnių drėgnumas.
Atidarius langus pravėdinimui kažkiek nukrenta drėgmė, bet ir šiluma per
langus išeina. Kol kambarys prišyla ir drėgnumas atsistato.
Drėgmė kiek suprantu dėl blogos ventiliacijos laikosi, ar čia padėtų padėtį
ištaisyti rekuperatorius, ar reikalinga kažkokie kitokie sprendimai?
m.

"Sail"  parašė naujienų news:l6fq1g$snk$1@trimpas.omnitel.net...

Na aisku tada, jei nerotoriniai rekupai toki dalyka priima, tada variantas
tinkamas.