Tema: Re: rekuperatorius
Autorius: Dizzy
Data: 2013-11-19 19:29:18
atjungti teną gali per meniu nustatymus, atrodo.

"DasI"  wrote in message news:l6f9i3$68q$3@trimpas.omnitel.net...

On Tue, 19 Nov 2013 09:35:51 +0200, Pjero wrote:

> atkalbėkit,  please ..
>
> ~ 11k LT  paskaičiavo :)
> tik neesu tikras kad konkrečiai šitas modelis
>
> http://www.tenko.lt/lt/produktai-2/116-rekuperatoriai.html

11k, jei vien tik uzh rekupa tai brangoka, netgi jei Plus modelis:
http://goo.gl/m5syZS

Sheip neatkalbinesiu, pas mani tokis stovi, labai patenkintas.
jei lauke nera didelio minuso, elektros man suvartoja 12kWh per menesy,
thcia berods ant 150m3/h.
Jei lauke didesnis minusas pasilaiko, tada jau liksmeu, bo jis turi
"built-in" 1kW tena, pvz. shiu metu sausi prisuko 108kWh, vasari 12kWh,
kova 34kWh.
Taigi, jei taupai ant aliektros, reik kazka kita galvoti: ar tai ora
paduodama pashildyti su kazkuo kitu, ar tai kito aparato pasieshkoti kur
be teno, o tarkim atsishildo kaip nors prasukdamas daugiau oro ish vidaus.
Man rodos pas senesni Renovent HR teno ishkart nebudavo, tai zhinau kas
vartoja be teno ir nesuka galvos, kai uzhshala jis ten kazkaip padavima
primazhina/atjungia kol neatsitirpina - ar tai blogai - nzn, bet elektros
susitaupo.
Man vis kyla mintis per prievarta atjungti teno fishke, gal irgi dirbtu
jei kokios klaidos nemestu, tik kad paprasto priejimo atrodo nera, o
rimtai ardyti kazkaip rankos nekyla.