Tema: Re: rekuperatorius
Autorius: Sail
Data: 2013-11-19 16:58:04
Mano kuklia nuomone rekuperatorius padetu garantuotai, nes pas tave truksta
ventiliacijos. Bet pades ir paprasta ventiliacija, kokia besugalvotum.

Ziema saltam ore labai mazai dregmes, ir kai susyla jis buna per sausas,
zmones ziema net drekintuvus ant radiatoriu kabindavo.
Pas tave gi atvirksciai, taip kad ventiliacijos tikrai turi trukti.