Tema: Re: rekuperatorius
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-20 12:04:24
On 11/20/2013 11:50 AM, Paulius Zaleckas wrote:
> O cia reiktu suprast viena elementaru dalyka. Rekupas cia visai ne prie
> ko. Ar oras is lauko ateis per rekupa ar per langa ar per vedinimo
> skyle, dregme visais sitais atvejais VIENODAI keliaus laukan.
> Cia yra ventiliacijos, o ne rekupo pasekme.

taip, bet kai ventiliuojama ne pastoviai, tai bent kiek padoresnis
drekintuvas speja prisotinti dregme patalpas, t.y. ne vien ora, bet
baldus, rubus, daiktus, sienas, grindis. tada trumpai pravedinus
skersveju, dregme nukrenta labai trumpa, nes iskeliauja tik is oro, is
kitur nespeja iskeliaut, uzdarius langus, drekintuvas dregme ore vel
greit atstato ir kvepuoji normaliai dregnu oru. pati oro kaita, be abejo
mazesne nei su rekupu.
tuo tarpu jei oras keiciasi pastoviai, tai jau abejoju ar koks nors
buitinis drekintuvas sugebes tiek sudrekinti. cia jau rekupas turi
tureti atitinkama drekinimo pajeguma. t.y. naudoti vandeni ir daug.
man sausas oras yra mirtis - gerklei, nosiai, odai. vaikams taip pat.
be drekintuvo momentaliai prasideda slogos kosuliai ir t.t.
taip kad grynas oras pats savaime dar nera geris, jis neturi buti sausas.